Leveringsbetingelser

Eriksminde-Gaardbutik benytter Post Nord og GLS som fragtfirma.

Du betaler dog selv  fragten frem og tilbage.

Leveringstiden er normalvis 1-3 hverdage ved ordrer, men der kan naturligvis forekomme forsinkelser af forskellig art.

Vi sender alle vores ordrer som "pakker", da der således er sporbarhed på forsendelsen og du har bevis for afsendelse.

Du får altid besked fra Post Nord eller GLS pr. mail eller sms, når pakken er fremme til afhentning.

Hvis du gerne vil følge din bestilling kan vi medsende  pakkenummeret og du kan derved selv gå ind og følge pakken på Post Nord  eller GLS Trackling link.

Skriv "ønske  om pakkenr." ved bestilling.

OBS!!! Varerne under mosteri /æblepresningsudstyr er store og tunge, der sendes de næsten altid som pallevarer  på 1/2 palle eller hel europalle. Det står ude på forsiden ved hver enkelt varer, hvis der benyttes palle forsendelse

Vigtigt ved palleforsendelse er at vogmanden skal have en underskrift ved modtagelse, med mindre du i forvejen har en aftale med Post Danmark om "modtageflex".

 

Såfremt dette ikke er tilfældet og der ingen er hjemme, lægges en seddel i postkassen, hvor varen kan afhentes og varen tages med retur til nærmest erhvervsposthus.

Så må du selv afhente pallen med varene på erhvervs posthuset eller betale for en ekstra kørsel.

Hvis du har et ønske om en bestemt dag, hvor pallen med varer skal ankomme, fordi du er hjemme til at modtage, så skriv under "meddelser" ved færdiggørrelse af ordre. Leveringen  sker nomalt i tidsrummet mellen kl. 8 - 13. Det skal vi vide senest 2 dage før levering.

 

Du kan forvente at modtage dine varer inden for 2 -3 arbejdsdage. Rettidig levering forudsætter dog at Post Nord og GLS overholder sine normale leveringstider.


Skulle varen være i restordre eller på anden måde blive forsinket, vil du få besked herom pr. e-mail. Såfremt der opstår forsinkelser hos fragtfirmaet, kan Eriksminde-Gaardbutik ikke drages til ansvar for forsinkelserne

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet uden forudgående særaftale med kunden.

  

Vigtigt !!!!  Fragtskader.

Eriksminde-gaardbutik fralægger sig alt ansvar for fragtskader, det er udelukkende fragtfirmaet, der har ansvaret.

Ved modtagelsen skal pakken straks kontrolleres.

Har pakken mod forventning været åbnet eller er pakken på anden måde synligt beskadiget, skal modtageren straks ved modtagelsen reklamere til Post Danmark.

Modtageren skal bevise, det er fragtskader. Lad være med at åbne pakken og tag billeder.

Ved Post Nord skal modtageren straks ved modtagelse kontrollere pakken for synlige skader og rette klagen direkte til posten.

Efter de 48 timer bortfalder Post Nords erstatningsgaranti for transportskader.

Har du evt. spørgsmål er du altid velkommen til at maile på info@eriksminde-gaardbutik.dk eller ringe til os, vi kan træffes på mobil 25 32 48 56 mellem kl. 16-18 mandag - fredag.